Thursday 23 October 2008

「每月一篇文」改為 「兩周一聚」

注意,經簡討決定把「每月一篇文」改為「兩周一聚」。 每月十五及三十日出稿,每月廿及五號前出題。

第一期將於十月三十日要出稿了,Mugen C 已出題目,歡迎大家報名參加。

第二期將於十一月十五日出稿,由於新鮮人在前題先來報名了,由他來出下一個新題目。

第二期將於十一月十五日出稿,由 The Man Who Loves Everton 來出下一個新題目。

為免大家誤會及求公平起見,以後由題目「貼出」開始計,第一個報名者出新題目。

希望大家在「兩周一聚」相'談'得愉快 !

9 comments:

新鮮人 said...

喔~~~
我不是第二個嗎?
要我出題會瞓唔着喎,
只好盡而為,
希望有人參加吧!

michelle said...

新鮮人 : 哈哈 唔會咁誇張瞓唔着啩 :D 咁你快D 想題目啦,在下月五號前公開啦。

新鮮人 said...

如果人家無去開我個BLOG嘅,
佢哋會唔會唔知哩件事架?
因為見到上次參加的人大多數都無去過我個BLOG喎,
無人參加就唔好啦! =(

michelle said...

新鮮人 : 唔好擔心啦,係我人流唔啩,而且你遲到嘛,我看能好多人都不知加上了你...玩下無所為啦, MC 都唔係你出題目,遊戲規則嘛

michelle said...

新鮮人 : 再想了想,不想因為遊戲給你太大壓力,若真的不想出題目,話我知會問一下你之後第二名參加的 The Man who Loves Everton 看看他有沒有意思出下回題目吧。等你答覆。

新鮮人 said...

那就讓其他人先出吧,
其實出問題没有壓力,
係怕大家家唔熟我令到這個"每月兩文"停頓下來,
由一個大家都相熟的人開始就會事半功倍,
遲一些我一定會出題的,
你說好嗎?

ps:可能我怕羞呀! =p

michelle said...

新鮮人: 好吧,我去問下 The Man who Loves Everton 啦。 其實你真的不用擔心,我的人流不強嘛,不過是遊戲吧了,等你下次出啦 ;)

新鮮人 said...

謝謝你!
等你消息!

The Man Who Loves Everton said...

hi, i was given an important task while i was away. i'll try to think of something.

Related Posts with Thumbnails