Tuesday 4 March 2008

Me Time

前幾天在 aulina 那里留言說她是夜鬼,她回答「不夜沒有ME TIME嘛,就少睡一點喇。」哎,真是說到心坎里。

自己從來便是"夜鬼",儘管人說早睡早起身體好,又聽說如 凌晨一時至二時是肝臟排毒期,該讓身體進入睡眠...不是不明白,就是捨不得讓夜間溜走。 夜間一走,一天便過去。

停寫了幾天,今晚竟連墨水也干了。呆坐在電腦機前,看著 cursor 一閃一閃,聽著雨水滴滴嗒嗒,時間一秒一秒地過,還是不願意離開。 此時此刻,自己的時間。

6 comments:

Anonymous said...

朋友叫我這種叫「雞眼」,入夜即瞓,天光即醒。

Mugen C said...

其實好多blog友都係呢類人,而且好多時係會心思思想寫/想睇!

我自己若有半夜扎醒時候,一定唔會嘗試瞓返,而係寫blog + 睇/執自己影過嘅相!

好多時Sat & Sun會早D起身,為左可以靜靜地寫blog!

MC~

Anonymous said...

我係越攪越夜... 情況嚴重, 令人憂慮果隻... :)

aulina said...

OH,這題目真的夠多共鳴的!

lu said...

有時其實已經無乜好睇/又唔想寫,但係都唔願瞓!

michelle said...

咦,突然咁熱閙,嚇死我 :)

readandeat: 有「雞眼」可能身體比較好囉,好事呢㗎

MC: 我係懶瞓豬來,很少會遇到瞓唔返 ;)

mad dog: 我都係咁,開始想'界' :P

aulina: 唉,本來墨水干寫唔出來發 up 風,點知比自己正經寫時更多回應,真係要撿討撿討自己枝筆囉

lu: 原來咁多人唔願瞓 :)

Related Posts with Thumbnails